Wydajność ( Hgs=1,5 m) [Q]: | 1600 l/min (96 m3/h) |
---|---|
Wys. podnoszenia (Hgs=1,5 m) [H]: | 10 bar (1 MPa-100 m H2O) |
Prędkość obrotowa (Hgs=1,5 m) [n]: | 3200 obr/min |
Wydajność ( Hgs=7,5 m) [Q]: | 800 l/min (48 m3/h) |
Wys. podnoszenia (Hgs=7,5 m) [H]: | 8 bar (0,8 MPa-80 m H2O) |
Prędkość obrotowa (Hgs=7,5 m) [n]: | 3200 obr/min |
Waga: | 35 kg |
Wymiary: | 722 x 600 mm (długość x wysokość) |
Autopompa jest konstrukcją poziomą, jednostopniową (z jednym wirnikiem) i osiowym wlotem i promieniowym wylotem. Wlot autopompy przystosowany jest do podłączenia linii ssawnej Ø 110 poprzez nasadę 110 oraz posiada boczne przyłącze do podłączenia linii ze zbiornika samochodu pożarniczego. Na wylocie znajduje się rozdzielacz tłoczny. Po obu stronach rozdzielacza są umieszczone zawory talerzowe skośne ZK65, przystosowane do podłączenia dwóch linii tłocznych Ø 75 (przez nasady 75). Wał autopompy ułożyskowany jest w dwóch łożyskach tocznych smarowanych kąpielą olejową. Część wodna od części łożyskowej (olejowej) jest odseparowana za pomocą specjalnego bezobsługowego czołowego uszczelnienia mechanicznego. Na końcu wału znajduje się sprzęgło umożliwiające połączenie z typowym wałem napędowym pojazdu gaśniczego. Na korpusie łożyskowym autopompy A 16/10, zamontowana jest pompa próżniowa TPP 2, służąca do zasysania wody ze źródła zewnętrznego i zalewania autopompy
Dostępne po zalogowaniu
Jeżeli wolisz jesteśmy również dostępni pod telefonem i e-mailem.